أكواد باقات فودافون فليكس الشهرية 2023 باقات مكالمات فودافون

أكواد باقات فودافون فليكس الشهرية 2021 باقات فليكس مكالمات ونت

أكواد باقات فودافون فليكس، نقدم لكم أفضل باقة فودافون فليكس، تعد باقات فليكس من أشهر الباقات التي قدمتها شركة فودافون مصر في الأونة الأخيرة، خصوصاً بعد الإقبال الكبير من عملاء شركة فودافون على نظام فليكس الشهري، تقدم باقات فلكس وحدات أو فليكسات تقدر تستخدمها في المكالمات أو في الإنترنت أو في رسائل sms والمكالمات لجميع الشبكات الآخرى، في هذا التقرير نستعرض أفضل أكواد باقات فليكس لشبكة فودافون.

محتويات أكواد باقات فودافون مكالمات ونت فليكس

  • باقات فودافون مكالمات فقط
  • باقات فودافون مكالمات ونت
  • باقات فودافون فليكسات
  • باقات فودافون للمكالمات

أكواد باقات فودافون فليكس الشهرية

تقدم أنظمة فليكس باقات فودافون متعددة، يمكنك دراسة إستخدامك الشهري وإختيار الباقة المناسبة لإستخدامك الشهري من مكالمات وإنترنت، باقات فليكس بتوفر عليك الإشتراك في باقات فودافون نت إضافية، لأن الفلكساوية بيستخدموا الفليكسات كباقة إنترنت وباقة مكالمات في نفس الوقت.

باقة فليكس 20:

فلكس 20 بتوفر لعملاء شبكة فودافون هذه الباقه 550 فليكس تقدر تستخدمهم في المكالمات وللإنترنت أيضاً، تستطيع ترحيل المتبقي من الفليكسات للشهر التالي، سعر الإشتراك 20 جنية بالإضافة إلى القيمة المضافة، كود الإشتراك في الباقة هو *020# نجمة 020 شباك.

باقة فليكس 30:

بتقدملك هذه الفئة 1100 فليكس تقدر تقسم إستخدامك من مكالمات ونت ورسائل قصيرة، تقدر كمان تشترك في الكول تون بالفليكسات، بنقدر أيضا نرحل باقي الفليكسات للشهر القادم، وعلشان تشترك في الباقة دي يجب عليك إدخال الكود المخصص للإشتراك في هذه الفئة من الباقات وهو *030#، سعر الباقة 30 جنية باٌضافة إلى القيمه المضافة.

باقة فليكس 35:

بتوفرلك هذه الباقة 1400 فليكس، بتقدر تستخدم هذه الفليكسات في مكالماتك وتقدر تستخدمهم كباقة نت فودافون، يعني باقة مكالمات ونت فودافون، ولو تبقي من فليكساتك تقدر ترحل الفليكسات للشهر الأتي، والإشتراك في هذه الفئة من خلال الكود المخصص لي فلكس 35 وهو *035# وسعر الباقه هو 35 جنية بالاضافة إلى قالقيمة المضافه.

باقة فليكس 50:

بتقدم هذه الفئة من باقات فلكس 2200 فليكس شهرياً، تقدر تقسم إستخدام الباقة زي ما أنت عايز، يعني تستخدم الباقة في المكالمات وكمان تستخدمها كـ باقة إنترنت، بتقدر تكلم باقي الشبكات من هذه الباقة، سعر الدقيقة لباقي الشبكات 5 فليكس للدقيقة، وتقدر تشترك في باقتك فودافون فليكس 50 من خلال كود *050# وسعر الإشتراك في باقة فودافون 50 جنية بالأضافة الي القيمة المضاقة.

باقة فليكس 70:

وبتعطي هذه الباقة 3300 فليكس نظام فودافون شهري، وبنقدر نقسم استخدام هذه الفلكسات في استخدام المكالمات وفي استعمال كباقات فودافون نت، يمكنك إجراء مكالمات لأرقام موبينيل أو اتصالات أو وي الجديد بإحتساب 5 فلكس للدقيقه الواحدة، بنقدر نشترك في باقات فلكس 70 من خلال الكود المختص بها وهو *070# نجمة 070 شباك، وسعر هذه الفئة من باقات فودافون مكالمات ونت 70 جنية شهريا بالاضافة الي قيمة الرصيد المضافة.

باقة فليكس 90:

بتوفرلك هذه الفئة من أنظمة فودافون فليكس الشهرية 4400 فليكس كباقة شهرية مكالمات وانترنت، بتقدر تسم استعمال الفليكسات في مكالمات فودافون أو لباقي الشبكات بى 5 فلكس للدقيقة، وتقدر تستخدم النت أيضاً وسعر الميجابايت بي 1 فليكس، كما هناك عروض فودافون للفليكساوي، وهو عرض الفليكساوية، ويعني ضعف الباقة من فودافون، للإشتراك في الباقة أطلب الكود التالي أكواد فودافون *090#، سعر الاشتراك بالباقة 90 جنية بالإضافه الي القيمة المضافة.

الإشتراك في عرض الفليكساوية:

أكواد باقات فليكس
عروض الفليكساوية بتقدملك عرض ضعف الباقة، يعني هتستخدم فليكس تقدر تستخدم فليكس تانية، أو بما يعرف الفليكساية بدقيقتين لكل الفليكساوية، تقدر تشترك في عرض باقات فليكس ضعف الباقة من خلال الكود *02# ببلاش.

أكواد فودافون فليكس للباقات الإضافية

تقدر تشترك بباقات فودافون فليكس الإضافية عند إنتهاء الباقة الأساسية، فعند إنتهاء باقتك فودافون فنظام المحاسبة بي 19 قرش للدقيقة، يمكنك الإشتراك في باقات فليكس الاضافية عبر الأكواد الآتية.
  • باقة فودافون الإضافية 3 جنية والتي بتوفرلك 60 فليكساً #03*880*.
  • باقة فودافون الإضافية 5 جنية والتي بتوفرلك 120 فليكساً #05*880*.
  • باقة فودافون الإضافية 10 جنية والتي بتوفرلك 300 فليكساً #10*880*.

طريقة تجديد باقة فودافون فليكس الشهرية

بتقدر تستعرض وتشترك وتجديد باقات فلكس فودافون من خلال الكود المعروف *225# من ثُم الضغط على الخيار رقم 2 لتجديد الباقة، نقدر نجدد الباقة من خلال زيارة أقرب فرع لفودافون، كمان أقدر أجدد الباقه من خلال تطبيق أنا فودافون، من ثُم الإنتقال إلى أنظمة فليكس.

أكواد ترحيل الفليكسات المتبقية للشهر القادم

تقدر ترحل المتبقي من الباقة من خلال أكواد فودافون عن طريق طلب كود *225# من ثم قائمة الخيارات أختر رقم 1 وسيتم ترحيل الفليكسات المتبقية من الباقة الاساسية.
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-